Re: System sie wiesza przy starcie - prosze o pomoc!

Autor: Lech <bilbek_at_WYTNIJ_TOpriv.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 13:29:33 MET

RoB wrote:
> "Lech" <bilbek@WYTNIJ_TOpriv.onet.pl> schreef in bericht

> Sprobuj z inna mysza.

To chyba nie to. Mam dodatkowe pytanie. Skaner antywirusowy znalazł u mnie
wirusa Trojan.Downloader.Small.Vn

Bardzo mało na temat tego wirusa jest sieci. Antywir MKS-a zidentyfikował
jako tego trojana program twink64.exe w katalogu wint\system32 - ale plik
nie daje się usunąć. Dostaję komunikat, żeby usunąć zabezpieczenie przed
zapisem. Jak to zrobić?

Przepraszam, jeśli pytanie jest głupie lub banalne, ale nie wiem, jak to
zrobić...

Lech