Re: W2003 Serwer RESTART

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:58:56 MET

On Thu, 16 Dec 2004 09:38:00 +0100, Rafał wrote:

> Witam
>
> Pomozcie...Nie wiem co mam robic....Mam system W2003 Server i po kilku
> minutach pracy resetuje mi sie komputer...pojawia sie nowe okno i zaczyna
> sie odliczanie czasu 30sekund do restartu...Co sie dzieje?? Macie jakies na
> to rozwiazanie...Dopiero co zainstalowałam nowy system a juz wszystko sie
> sypie... Wszystkiego sie ode chciewa...
> Jakoś Symantec Antivirus Corporate Server nie znajduje zadnego wwirusa...
>

> Zdołowany
> Rafał

A może sprawdź czy masz wszystkie poprawki do systemu poinstalowane? A może
w sieci jest ktoś kto ma prawo wywołać komendę "shutdown"?
Symantec nie znajdzie Ci wirusa jeśli ktoś zdalnie (proces/użytkownik)
wywoła funkcję systemu powodującą "shutdown". Sprawdź poprawki i zastanów
się nad firewallem - to tak na szybko.
A jeśli chodzi o zatrzymanie shutdown to polecam "shutdown /?" z okna CMD i
zainteresowanie się opcją "-a"

--
Pozdrawiam
Piotrek