Problem z defragmentcją i chkdsk

Autor: Uranium <jachlopak_at_op.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 09:58:03 MET

Mam dysk z 3 partycjami. Jedna z nich - systemowa z WIN XP PRo - jest
sformatowana jako NTSF. Kiedy próbuję zrobić defragmentację przy użyciu
standardowego narzędzia w Win otrzymuję komunikat, że "Defragmentator
dysków stwierdził, że program chkdsk jest zaplanowany do uruchomienia na
woluminie SEAG_C_SYSTEM (C:). uruchom polecenie chkdsk /f".
     Taki komunikat nie występuje przy defragmentacji innych partycji
(FAT32).
     Użycie chkdsk /f - nic nie daje.
     Taki komunikat pojawia mi się od pół roku i nic nie wskazuje na to,
że chckdsk rzeczywiście "jest zaplanowany do uruchomienia".
Próbowałem także w trybie awaryjnym użyć chkdsk /r i /p. Znalazł błędy,
naprawił a defragmentcji i tak nie mogę zrobić :(

Jak to można obejśc lub co zrobić z tym chkdsk ?
A może ktoś poleci mi inny program do defragmentacji?

Uranium