Re: istalacja win2k

Autor: d009 <d009_at_o2.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 20:53:57 MET

Michal Kawecki napisał:

> Co nie przeszło? Instaluje się go tak samo.

Może i się instaluje tak samo, ale gdy próbowałem tak zainstalować
win2k3, to wywalał jakiś błąd odnośnie dysku. Może to z mojej winy, bo
chciałem go zainstalować na hdb2 (Drugiej partycji typu primary, na
drugim kanale IDE. Bootowanie w biosie było ustawione na 2 kanał, w MBR
lilo) I pamiętam, że wtedy mi się cfdisk wywalał też przy odczytywaniu
partycji. Skoro piszesz, że instaluje się tak samo, to pewnie wina była
po mojej stronie (dysków).

Pozdrawiam.