Re: istalacja win2k

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 18:28:43 MET

serQ napisał(a):
> Witam
>
> Jak zainstalowca windowsc 2000 z poziomu dosu przedtem instalowalem
> najpierw win 98 a dopiero potem do 2000 uaktualnialelem ale nie chce mi
> sie teraz tak robic jak w dosie wpisuje setuop czy cos takiego to
> wyskakuje ze cannot run in dos mode czy cos takiego jest jakis sposob??
> jakies dyskietki instalacyjne czy cos takiego?? a jak tak to jak je
> zrobic.dzieki z gory
/istnieja 3 podstawowe zasady nienadzorowanej instalcji systemu windows
2000 .
1. Instalacja z CD_ROM rozruchowego
2. uruchomienie WINNT.EXE
3. uruchomienie WINNT32.EXE .
Poza tym istnieje kilka dodatkowych metod
1. WINNT32.EXE /syspart
2. SYSPREP
3. SMS ( Systems Management Server)

jezeli chcesz stworzyc dyskietki startowe
wejdz do katalogu BOOTDISK na płycie instalacyjnej i 2 razy kliknij na
plik makeboot.exe aby stworzyc zestaw 4 dyskietek startowych.
Ja osobiscie korzystam z takiej plyty startowej z
http://www.ultimatebootcd.com/

Z pozdrowieniami
Marcin Szczygielski