Re: istalacja win2k

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 15 Dec 2004 - 11:35:42 MET

On Tue, 14 Dec 2004 17:12:35 +0100, Klaudiusz "gALL" wrote:

> Cos sie placzesc w zeznaniach. Dyskietki nic Ci nie dadza, one maja zaszyte
> w sobie jadro instalatora oparte o W2k (wiec o zadnym DOSie nie ma mowy).
> Instalacja z tych dyskietek to pomylka, trwa 3x dluzej niz z bootowalnego
> CD.
>
> gALL

W niektórych przypadkach instalacja z dyskietek jest jedyną możliwą drogą
poprawnej instalacji - znam osobiście przypadek w którym instalacja z
bootowalnej płyty nie powiodła się (z ŻADNEJ płyty) a z dyskietek wszystko
działało jak trzeba. Problem jest w tym że dane na dyskietkach delikatnie
różnią się od danych z płyty startowej co skutkuje m.in. problemami przy
instalacji niektórych sterowników.

--
Pozdrawiam
Piotrek