Re: istalacja win2k

Autor: Krzysztof Wolski <cysio123_at_gumkamyszkainteria.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 17:10:11 MET

serQ napisał(a):

> Nie da rady a mam normalna plyte orginalna nie bootoje z cdromu i nei
> chodzi o ustawienia w biosie bo bootowale z CD inne systemy po sto razy
> poprostu nie ma mozliwsci normalnej instalaci z poziomu dosu,tzn teraz
> juz jest bo "odkrylem" te dyskietki.pozdrawiam

Mozesz też wystartowac z normalnej dyskietki 98 i uruchomić instalację
programem winnt.exe.nie pamiętam tylko, czy jest on w katalogu głównym
płyty, czy w i386. Dyskietki się raczej przydają przy instalacji z
dysku. Dziwną masz tą płytę... Nawet moja OEM startuje...

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Taniec to zawracanie głowy nogami"