Re: problem z instalacja xp

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 02:45:54 MET

Tego oto dnia 2004-12-14 02:02, Niejaki/a Michal Kawecki bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Hmm... jakbyś wtedy odpisał, to dostałbyś tę poradę jako kolejną.
> Nie da się wszystkiego zmieścić w jednym poście :-).

Hehehe, Michal ale dales sie nabrac ;- ))))
Czasami czlowiek sie nakombinuje, a problem jest banalny.
Slusznie mnie uczyli, ze w przypadku problemow nalezy zaczac od podstaw,
czyli w tym wypadku od BIOS-u, no ale coz pozna pora robi swoje.
Dobranoc ......

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --