Re: kłopoty z IE

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 02:40:11 MET

Tego oto dnia 2004-12-13 22:24, Niejaki/a Mariusz bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Problem polega na tym, że gdy wpiszę w pasek adresu np. www.google.pl, to
> strona mi się nie otwiera, tylko w pasku stanu pokazuje się, że... "auto
> search www.google.pl.com, www.google.pl.net" i inne takie bzdety. W końcu
> wyskakuje komunikat: "nie można otworzyć strony wyszukiwania" czy coś
> takiego. Co może być nie tak??
> PS. Wersja IE 6

To dotyczy tylko googla czy wszystkich stron jakie probujesz odpalic ?
Inne uslugi Ci dzialaja (ping, ftp, gg, icq, ) ?
Jestes za jakims ogniomorkiem ?
Jakie zmiany ostatnio robilesw systemie ?
Jak z wirusami i trojanami ?

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --