[OT] Re: Dobry shell

Autor: Mateusz Łoskot <see_at_my.signature.net>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 02:07:55 MET

Grzegorz Niemirowski napisał:

> Mam Celerona 466 z 520 MB RAM i XP chodzi całkiem dobrze.

Nie przeczę, choć zaznaczałem, że wypowiadam się subiektywnie.
Jeśli chodzi o style GUI z XP to kompletnie mi nie leży ;-), tak więc
musiałbym od-XP-kować wygląd, opcje folderów, zachowanie okien itp.
Zaś większość narzędzi (jeśli nie wszystkie), którymi się posługuję,
działa na 2000, nie ma wymagań aby mieć XP.
Więc jeśli nie ma konieczności to IMHO nie warto wydawać pieniędzy.
Inna sprawa, że Windows służy mi tylko do pracy prywatnie nie używam.

Pozdrawiam

--
Mateusz Łoskot
mateusz at loskot dot net