Re: USB 2.0 [Windows 2003]

Autor: Panti <pantiUSUNTO_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Dec 2004 - 01:49:35 MET

Marcin Hlibowski 'Roger' napisał(a):

> Po prostu włączasz w biosie płyty odpowiednie opcje dotyczące USB i już.
> U mnie nie ma z tym problemu.

bingo. Przed postawieniem systemu uaktualniłem bios na płycie głównej
(ot takie przyzwyczajenie z instalacji starszych wersji systemu ;) )
Domyślnie ustawiło się usb 1.1 - stąd niskie transfery.

> Nie rozumiem, po co chcesz ładować poprawki dotyczące XP do w2k3 ?

Cóż, błędnie przypuszczałem, że pomoże to rozwiązać problem.

> To ci się nie uda.

W zasadzie po "małych" podmianach (jakieś 2600 na 3790 w *.inf i takie
tam) udało się nałożyć poprawkę, ale to temat na osobny wątek. Skutki
takich zabiegów mogłyby okazać się fatalne dla pracy systemu.
W każdym razie dzięki za wskazówki i pomoc :)

--
z pozdrowieniami
Panti.