Re: partmgr.sys -padł mi dysk?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 21:06:12 MET

Użytkownik "pitek" <piter.17@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cpkrqu$6q3$1@nemesis.news.tpi.pl
[...]
> co to jest ten plik i czemu przez niego nie mogę zainstalować win2k?

To plik odpowiadający za partycjonowanie dysku.

> acha w komunikacie pisało też że być może mam dysk uszkodzony, ale czy
> jakbym miał dysk skopany, to czemu dałem radę zainstalować wcześniej,
> a teraz nie mogę?

Dyski się psują, jak każde urządzenie.

> ja podejrzewam, alebo ten dysk {obym się mylił}, albo to że podczas
> usuwania partycji windows wcale tego nie robi, i zostawia jakieś
> pliki, które jak są uszkodzone to niepozwala sformatować dysku

To wykluczone.

> bardzo prosiłbym o jakieś wskazówki, szczególnie nt. tego
> nieszczęsnego partmgr.sys

Zdiagnozuj najpierw dysk. Pociągnij odpowiedni program ze strony jego
producenta lub ew. wykonaj chkdsk /r spod Konsoli Odzyskiwania, co
jednak pozwoli tylko na wykrycie uszkodzonych klastrów.

/odpowiadając zmień px na pl/