partmgr.sys -padł mi dysk?

Autor: pitek <piter.17_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 19:23:54 MET

Witam,

chciałem przeinstalować system win2k, ale podczas formatowania dysku
wyskoczyły serie komunikatów w 1 liście, gdzie m.in pisało o partmgr.sys -
że niby jest uszkodzone,

kilka razy chciałem sformatować tą partycję i nic :(, nawet usówałem ją i na
noto tworzyłem, by sformatować i nic:(

pod koniec formatowania wyskakiwał ten komunikat z partmgr.sys

w końcu pożyczyłem od kumpla winxp i nim chciałem tylko sformatować dysk,
zaczynam więc instalację winxp, dochodzę do momentu gdzie się formatuje
dyski - usówam dla pewności je i tworzę na nowo, daje na formatowanie , i
... nic:( to samo : partmgr.sys

resetuję więc kompa, próbuję raz jeszcze to samo tylko tym razem daje na
szybkie formaowanie - i ... POSZŁO :)))))))), ale:
1. chcąc teraz zainstalować win2k wrzucam płytkę, odpalam instalację, i
dałem na formatowanie i instalację na dysku C, i ... znowu d... - wywaliło
ten komunikat z plikiem partmgr.sys

co to jest ten plik i czemu przez niego nie mogę zainstalować win2k?

acha w komunikacie pisało też że być może mam dysk uszkodzony, ale czy
jakbym miał dysk skopany, to czemu dałem radę zainstalować wcześniej, a
teraz nie mogę?

ja podejrzewam, alebo ten dysk {obym się mylił}, albo to że podczas usuwania
partycji windows wcale tego nie robi, i zostawia jakieś pliki, które jak są
uszkodzone to niepozwala sformatować dysku

bardzo prosiłbym o jakieś wskazówki, szczególnie nt. tego nieszczęsnego
partmgr.sys

pozdr
pitas