[Win XP] Dostep do netu dla Uzytkownika

Autor: Konrad <k.grodzki_at__nospam_aster.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 16:10:30 MET

Witajcie,

Utworzylem konto uzytkownika na win xp sp2. Chcialem, zeby osoba
logujaca sie na to konto mogla korzystac normalnie z internetu, ale
chyba nie jest to takie proste jak mi sie wydawalo. Za pomoca konsoli
(start - uruchom - MMC) dalem ograniczenia dla uzytkownika (m.in. do
panelu sterowania), zezwolilem na uzywanie polaczen (aha, dostep do netu
poprzez NEO z modemem F@st USB) i nic. W pewnym momencie, zaplatalem sie
na tyle, ze probujac zmienic cos w "konfiguracji uzytkownika" w konsoli
dostawalem odmowe dostepu (zalogowany jako admin). Panel Sterowania dla
admina dziala tylko wtedy, gdy wylaczony jest dla niego dostep do
system32/group policy. Chyba nie o to mi chodzilo.
W zwiazku z tym 3 pytania:

1) jak ustawic "konsole" na default (tak jak bylo przed moja ingerencja)
czyli zeby zbedne bylo przestawianie dostepu do w.w. folderu, zebym mogl
uzywac panelu sterowania jako admin bez potrzeby przestawiania dostepu
do tego folderu.

2) jak pozwolic uzytkownikowi na korzystanie z internetu.

3) jak odzyskac dostep do "konfigurcji uzytkownika" w konsoli

Z gory wielkie dzieki za podpowiedzi.

konrad grodzki