Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Jacek* <jacms_no_spam_at_priv5.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 07:41:45 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl>,
'Sun, 12 Dec 2004 19:30:47 +0100', napisał(a):

>Tak. Właśnie piszę te słowa ze Slackware Linuksa. I piszę Ci,
>że powiesiłem na twardo trzykrotnie Linuksa na desktopie
>(jądra 2.6.8 i 2.6.9, teraz jestem akurat na 2.6.10-rc3 i
>jeszcze nie padł) tak samo jak wielokrotnie powiesiłem na
>przykład NT 4.0. Dla porównania, Windows Server 2003 na
>serwerze w pracy nie powiesiłem na twardo ani razu (zresztą
>Linuksy na serwerach też mi nigdy nie padły). Nie wmawiaj
>mi więc, że się nie znam, bo to najwyraźniej Ty jednak się
>nie znasz.

Ludziska daliscie sie wtrollowac w bezsensowny watek. Wystarczy juz.

Kubaz, dostales juz odpowiedz na pierwszego posta - powtorze:
Jezeli przyszlym systemem MS bedzie Longhorm to oparty zostanie na
("pieprzonym" - jezeli tak wolisz) jadrze NT.
Zainstaluj poprawki do systemu/systemow, skonfiguruj czytnik i nie
trolluj wiecej, prosze.

--
J* ...,,,,,... icq#:49141826, gg:4411705
Kiedy wszystko inne zawiedzie, przeczytaj instrukcję.