Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Marek Janaszewski \(USUN_TO. z adresu!\) <USUN_TO.j_marek_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Dec 2004 - 02:11:00 MET

W wiadomości: cpdedb$sms$1@atlantis.news.tpi.pl,
Kubaz <kuba-z@Wywal-TO.tlen.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości

> nie sa one tak znaczace jak powinny byc po kilku latach dopracowywania

Witam!

Jedni twierdzą, że za mało zmian. Inni twierdzą, że za dużo i to jest
pseudopostęp. Trudno dogodzić wszystkim :-)

Nie wiem czy akurat te wszystkie zmiany dotyczą jądra systemu. Ale jeśli
będziesz miał problem związany z instalacją programu czy sprzętu pogniewasz
wymaga jakieś konkretnej wersji systemu to przypomnij sobie swoje słowa.
Domagałeś się jeszcze większej ilości zmian.

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski