Re: włączanie programów na noc - automatem

Autor: CREED <e.box_at_@poczta.fm>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 19:19:39 MET

Dnia Sun, 12 Dec 2004 18:17:39 +0100, kimr napisał(a):

> czesc
> mam wykupiona usłygę noc u mojego operatora sieci kablowej. polega to mniej
> więcej na tym, że w godz. 01.00-9.00 mam zwiększoną prędkość z 128kbs do
> 512. Chciałbym to jakoś wykorzystać i w związku z tym mam pytanie:
> - w jaki spodób najlepiej ustawić, żeby codziennie o konkretnej godzinie
> włączał mi się dany program, (FTP, P2P) zassał co trzeba - tzn. zeby przy
> wlączaniu odrazu ssał co mu ustawiłem do kolejki i potem wyłączył się rano,
> zeby nie obciążać linii. Macie jakieś konkretne doświadczenia? Generalnie
> [...]

Wiekszośc programów do downloadu posiada scheduler - wiadomo co zrobić
Rownież programy do FTP np FLASHFXP - zostawić kolejkę - automatyczne
ładowanie i dalej wiadomo. Jesli chodzi o wyłączanie to jeśli komputer
nie musi chodzić cały dzięn to po prostu zasstosować jakis soft do
wyłaczania kompa o danej godzine lub BIOS - jeśli posiada taka funkcje

--
Pozdrawiam
CREED