włączanie programów na noc - automatem

Autor: kimr <zarzyna_at_o2.pl>
Data: Sun 12 Dec 2004 - 18:17:39 MET

czesc
mam wykupiona usłygę noc u mojego operatora sieci kablowej. polega to mniej
więcej na tym, że w godz. 01.00-9.00 mam zwiększoną prędkość z 128kbs do
512. Chciałbym to jakoś wykorzystać i w związku z tym mam pytanie:
- w jaki spodób najlepiej ustawić, żeby codziennie o konkretnej godzinie
włączał mi się dany program, (FTP, P2P) zassał co trzeba - tzn. zeby przy
wlączaniu odrazu ssał co mu ustawiłem do kolejki i potem wyłączył się rano,
zeby nie obciążać linii. Macie jakieś konkretne doświadczenia? Generalnie
P2P ściągają automatem wszystko po dopaleniu progrmu, ale FTP to raczej
nie, przynajmniej nie wszystkie oferują resuming. No ikwestia jeszcze
wyłączenia programów- łatwo jest żeby program uruchomił sie o konkretnej
godzinie, ale jak ustawić, żeby o konkretnej godzienie się wylączył???
pozdrawiam
kir