CHKDSK blokuje defragmentację dysku

Autor: Uranium <jachlopak_at_op.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 17:21:26 MET

Mam dysk z 3 partycjami. Jedna z nich - systemowa z WIN XP PRo - jest
sformatowana jako NTSF. Kiedy próbuję zrobić defragmentację przy użyciu
standardowego narzędzia w Win otrzymuję komunikat, że "Defragmentator
dysków stwierdził, że program chkdsk jest zaplanowany do uruchomienia na
woluminie SEAG_C_SYSTEM (C:). uruchom polecenie chkdsk /f".
        Taki komunikat nie występuje przy defragmentacji innych partycji (FAT32).
        Użycie chkdsk /f - nic nie daje.
        Taki komunikat pojawia mi się od pół roku i nic nie wskazuje na to, że
chckdsk rzeczywiście "jest zaplanowany do uruchomienia".

Jak to można obejśc lub co zrobić z tym chkdsk ?

Uranium