Błąd: Rejestrowanie usługi DNS - gdzie to zlokalizować ?

Autor: Paweł S. <pawcioosNOSPAM_at_NOSPAMgazeta.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 16:39:35 MET

Witam!

Napotkałem na problem, tylko nie wiem kiedy to sie pojawiło. Podczas startu
systemu i zalogowaniu sie jako admin nie ładuje sie usługa połączenie
sieciowe na jednym interfejsie sieciowym. Po paru minutach czekania,
wyskakuje okienko z błędem: Instrukcja spod "0x0012e83a" odwołuje sie do
pamięci pod adresem "0x00000000". Pamięć nie może być "written". W ramce
jest nazwa aplikacji: agntsrvc.exe - Błąd aplikacji. Daje OK i potem działa
interfejs sieciowy. Problem jest w tym, że jak uruchomie to z poziomu usera
(po włączeniu systemu i zalogowaniu sie jako user) to w wyniku tego błędu,
wyłącza sie ochrona antywirusowa i firewall. Przełączam sie na konto admina
i tam daje: Panel Sterowania -> Połączenie sieciowe -> wybieram interfejs
sieciowy -> prawoklik -> Napraw i tu dochodzi do momentu gdzie jest
Rejestrowanie w systemie DNS. Pisze: System Windows nie może zakończyć
naprawiania problemu, ponieważ nie można ukończyć następujących czynności:
Rejestrowanie w systemie DNS. Aby uzyskać pomoc, skontaktuj sie z osobą
zarządzającą siecią. Nie rozumiem tego lakonicznego błędu, za mało
konkretów. W Podglądzie zdarzeń pusto :/

W ustawieniach do interfejsu sieciowego jest ustawione:
IP, brama, DNSy: 194.204.159.1 i 194.204.152.34
innych rzeczy nie konfigurowałem.

Macie może pomysły co nie tak jest ? Google coś mi mało podpowiada
rozwiązanie :/

PS. System to Win XP + wszystkie aktualizacje z WinUpdate

Pozdrawiam Paweł