Re: wmplayer.exe - problem z aplikacja

Autor: Marcin <mziel_at_szczecin.home.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 13:13:18 MET

Użytkownik "kubuniek" napisał w wiadomości

> A po co otwierać filmy programem Windows Media Player? Lepiej załadować
> sobie Vplayer'a lub Bestplayer'a i wszystko idzie gładziutko. Dodatkowo
> polecam K-lite codec pack i po bólu.

OK, ale one wszystkie korzystają z bibliotek MWP. Jak uruchomiłem film w
VPLAYER to otrzymałem taki komunikat:
Aplikacja powodująca błąd vplayer05.exe, wersja 0.0.0.0, moduł powodujący
błąd libmplayer.dll, wersja 0.0.0.0, adres błędu 0x000503a2.
Czyli ta sama biblioteka wywołuje błąd, wspólna dla WMP i innych.

Marcin