Re: NT4.0 - Odkrycie !!!

Autor: Tomasz Kobus <Ra.bezspam_at_t.k.pl>
Data: Fri 10 Dec 2004 - 13:12:00 MET

On Fri, 10 Dec 2004 13:02:54 +0100, Marcin Szczygielski
<marcs@no-spam.trapu.trapu.poczta.onet.pl> wrote:

>No no..
>I GPO pozakladales, SUS zainstalowaś a CRM z MS SQL 2000 przeniosles na
>Mysql, postawiłeś płatnika na w sieci na mysql itp itd ? Czy chciałeś
>powiedzieć ze jak masz Sambe to juz zastąpiłeś wszystko..
>Chyba nie.

Oczywiscie ze nie mam wszystkiego, posiadanie wszystkiego jest
szkodliwe (wystarczy przeczytac wywiad z Bill'em w CHIP 12/2004 str
208 "Idealny IE", gosc odpadl dosyc daleko od zycia), ale mam
dokladnie to czego mi potrzeba, aaaaa i nie musze za to nabijac kasy
Bill'owi :)