Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 23:46:03 MET

Kubaz <kuba-z@Wywal-TO.tlen.pl> napisał(a):
> alez nauczylem! Nie ma sensu prowadzic tej dyskusji dalej, chcialem sie
> dowiedziec czy planowany windows bedzie dalej oparty na NT a tym czasem
> oprocz odpowiedzi, dowiedzialem sie, ze ja niby glupi jestem jesli
> chcialbym aby bylo inaczej... ja sie tylko zastanawiam dlaczego kiedys
> na grupach mozna bylo sie czegos normalnie dowiedziec a teraz... szkoda
> gadac

Zasady się nie zmieniły. Pytasz o to, co można znaleźć ma stronach
Microsoftu albo na innych jeśli nie lubisz microsoft.com. Poza tym reakcja
na Twój post wynika z tego, że został on napisany w stylu: "windows jest
gupi a jak nie to udowodnijcie".

--
Grzegorz Niemirowski, www.grzegorz.net
OE PowerTool 3.1.5 http://www.oept.it-faq.pl/