Re: Jaki nastepny windows?

Autor: Kubaz <kuba-z_at_Wywal-TO.tlen.pl>
Data: Thu 09 Dec 2004 - 21:48:36 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cpada8$i96$1@news.onet.pl...

> Zaraz, to Ty miałeś odpalić Google. Ale widać, że jeszcze się tego nie
> nauczyłeś.

alez nauczylem! Nie ma sensu prowadzic tej dyskusji dalej, chcialem sie
dowiedziec czy planowany windows bedzie dalej oparty na NT a tym czasem
oprocz odpowiedzi, dowiedzialem sie, ze ja niby glupi jestem jesli chcialbym
aby bylo inaczej... ja sie tylko zastanawiam dlaczego kiedys na grupach
mozna bylo sie czegos normalnie dowiedziec a teraz... szkoda gadac

--
Kubaz