Re: Wyciek alokacji pamięci nietablicowanej w DC W2000

Autor: Piasecznik <robert.kowalski_at_lama.org.pl>
Data: Wed 08 Dec 2004 - 21:36:33 MET

Użytkownik "Tomasz Onyszko" <gekkon@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cp7ads$8nn$1@inews.gazeta.pl...

> interesuje cie proces ktory w jakims tam okresie czasu stale wykazuje
> tendencje przyrostu alokacji i teoretycznie bedzie zajmowal ich najwiecej.
No właśnie to nie jest dla mnie tak oczywiste.
Problem polega na tym że ilość alokacji pobranych w przypadku kilku procesów
jest naprawdę duża lecz równie duża jest ilość oddanych alokacji.
Dlatego uważam (choć nie wiem czy słusznie) najistotnieszy jest wskaźnik
"mem allocs"-"mem frees" czyli "Diff".
Jutro wkleję dokładnie pierwsze wiersze z poolmon snapshota.

Pozdrawiam i liczę na dalsze zainteresowanie tematem :)