Re: Blokada uzytkownika

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 20:38:51 MET

Kuba <kuba@dart.kielce.pl> napisał(a):

> Witam.
>
> Prosze o pomoc w nastepujecaj kwestji. Chodzi mi o takie ustawienie konta
> uzytkownika (lub wszystkich uzytkownikow), aby mogl pracowac na komputerze
> z Windowsem XP tylko po zalogowaniu do domeny.

Zaloz odpowiednie haslo na konto administratora lokalnego (rozwaz tez zmien
jego nazwy), wylacz konto goscia (jezeli jest wlaczone), nie zakladaj
uzytkownikow loklanych, wylacz mozliwosci logowania sie z uzyciem cached
credentials (w GPO na poziomie odpowiedniego OU najlepiej) i juz ... na stacji
bedzie sie mogl zalogowac tylko administrator loklany (dla scislosci tez gosc
jezeli konto bedzie odblokowane) oraz uzytkownicy domenowi w chwili gdy
domena bedzie dostepna.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl