Re: [sbs2k] Exchange

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 20:35:34 MET

Tristan Alder <smiejek@poczta.onet.pl> napisał(a):

> A tego nie rozumiem, bo nie mam katalogu
> C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Web Storage System

ale lodctr.exe masz zapewne w c:\winnt\system32\

Tutaj tez znajdziesz pewne rozwiazanie swoich problemow
http://www.eventid.net/display.asp?eventid=1008&eventno=70&source=Perflib&phase=1

Jezeli chcesz tylko pozbyc sie tegoz wpisu w event log a nie zalezy ci na
danych wystaiwanych przez ten licznik mozesz uzyc narzedzia exctrlst.exe (do
sciagniecia z sieci) i wylaczyc go po prostu.

--
Tomasz Onyszko [MVP]
http://www.w2k.pl