[OT - dlugie] długie uruchamianie kontrolera domeny w2k3

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no.spam.trapu-trapu.poczta.onet.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 17:34:36 MET

Paweł Goleń napisał(a):

> Nie wiem, co chciałeś przez to powiedzieć, ale kolega zachował się
> bardzo poprawnie, wykazał cheć współpracy i na prawdę jestem pod
> _pozytywnym_ wrażeniem jego zachowania. Owszem, widząc kolejne tak
> elementarne pytanie nieco we mnie zagotowało, ale nikt nie rodzi się
> geniuszem, ważna jest umiejętność przyznania się do własnych
> błędów/niewiedzy i chęć ich naprawienia. A to akurat kolega Marek wykazał.

Oczywiście ,że się zgadzam, ponieważ sam kiedys zadawałem takie pytania
( i dalej zadaje bo nikt nie jest idealny, albo inaczej , moja wiedza
jest mała, co wiem i sie przyznaję), tylko ...
Podczas instalacji AD system aż krzyczy ,że do instalacji AD wymagazny
jest DNS .. więc skoro się usuwa DNS to chyba nie jest bardzo idealne...
Hmm, przeczytaj Pawle swój pierwszy post.
cytat-->
"No tak, nie ma to jak wyłączyć albo źle skonfigurować DNS w przypadku
Active Directory. No gratulacje, kapcie z nóg... Może przeczytaj
dokumentację jak należy skonfigurować DNS na potrzeby Active Directory? "
<---
Mój post byl tylko esencją jego instalacji..
I jedno pytanie , gdzie ON wykazał poztywne nastawienie, bo chyba nie
tymi postami -->
1. Ok, a może miałbyś jakieś linki? - tu nawet google nie ruszył
2. Ok, dzięki wielkie.
BTW czy na tej grupie był ten temat poruszany? jeśli tak masz może
takowego linka? :-) - tu tez.
3. Dzięki wielkie za pomoc - no tu juz dostał wytmulaczenie.

Pozdrawiam

Marcin Szczygielski