Re: długie uruchamianie kontrolera domeny w2k3

Autor: Paweł Goleń <p_golen_at_ks.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 22:04:43 MET

Marcin Szczygielski wrote:

> To tak gwoli przyszłości..

Nie wiem, co chciałeś przez to powiedzieć, ale kolega zachował się
bardzo poprawnie, wykazał cheć współpracy i na prawdę jestem pod
_pozytywnym_ wrażeniem jego zachowania. Owszem, widząc kolejne tak
elementarne pytanie nieco we mnie zagotowało, ale nikt nie rodzi się
geniuszem, ważna jest umiejętność przyznania się do własnych
błędów/niewiedzy i chęć ich naprawienia. A to akurat kolega Marek wykazał.

--
Paweł Goleń
mailto:p_golen@ks.onet.pl