Re: dostep do chronionych haslem plikow z poziomu innego systemu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 03 Dec 2004 - 09:06:06 MET

Użytkownik "Aligator" <mrsteam@o2.pl> napisał w wiadomości
news:coo3de$nc4$1@nemesis.news.tpi.pl
> Mam partycje(nazwijmy ja 1) z systemem Xp home jednak cos sie zepsulo
> i system nie chce z niej startowac no nic trudno......
> Zainstalowalem wiec ten sam system na drugiej partycji (2) wszystko
> poszlo elegancko tylko teraz mam problem:
>
> Na 1 partycji bylo konto chronione haslem i tam w katalogu
> uzytkownika sa bardzo wazne pliki
> Probowalem dostac sie do tego katalogu z poziomu partycji2 ale
> okazalo sie ze nie jest to mozliwe nie mam praw dostepu
> Prosze o pomoc oba systemy maja format plikow NTFS a haslo
> uzytkownika z systemu nr 1 znam

Przejmij więc te pliki na własność i nadaj sobie do nich prawa.

308421 - JAK: Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie
Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421
JAK: Wyłączanie prostego udostępniania i ochrona hasłem folderu
udostępnionego
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;PL;307874

P.S. System rozpoznaje użytkowników po ich GUID, a nie po ich nazwie czy
też haśle.

/odpowiadając zmień px na pl/