dostep do chronionych haslem plikow z poziomu innego systemu

Autor: Aligator <mrsteam_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 22:57:26 MET

Mam partycje(nazwijmy ja 1) z systemem Xp home jednak cos sie zepsulo i
system nie chce z niej startowac no nic trudno......
Zainstalowalem wiec ten sam system na drugiej partycji (2) wszystko poszlo
elegancko tylko teraz mam problem:

Na 1 partycji bylo konto chronione haslem i tam w katalogu uzytkownika sa
bardzo wazne pliki
Probowalem dostac sie do tego katalogu z poziomu partycji2 ale okazalo sie
ze nie jest to mozliwe nie mam praw dostepu
Prosze o pomoc oba systemy maja format plikow NTFS a haslo uzytkownika z
systemu nr 1 znam