Services for Unix + windows XP prof

Autor: Paweł Sokołowski <falcon_at_muflon.linux.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 16:29:05 MET

Witam.

Zainstalowałem na windowsie XP (Prof., SP2, eng) Services for Unix 3.5
Instalacja +/- defaultowa bo nie bardzo się na windowsach różnej maści
znam. SFU bez zainstalowanego serwera NFS, jedynie z klientem.

Na serwerze linuksowym eksportuję przy pomocy NFS pewien katalog z dość
mało restrykcyjnymi prawami (rw,no_root_squash). Zrobiłem sobie
mapowanie userów (przez pliki C:/etc/passwd i group) (podłączam się do
udziału NFSowego spod windows jako root), zmapowałem udział NFSowy jako
dysk.

Generalnie prawie wszystko działa jak należy. Mogę przeglądać, tworzyć i
kasować pliki i katalogi po NFSie. Pojawia się jednak problem z ich
odczytem i zapisem. Nie mogę odczytać ani zapisać żadnego pliku na
NFSowym dysku bo wyskakuje mi błąd:

Cannot copy nazwapliku: Insufficient system resources exist to complete
the requested service

po czym (przy kopiowaniu na zmapowany 'dysk' NFSowy) powstaje pusty plik
(o wielkości 0 bajtów) w katalogu udostepnianym po NFSie.

Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu?

--
  ,d$$$$$P.d$$b     d$P  ,gd$$$$$,gd$$$$g. ,$$$b._$$P               RLU #172534
  ggggggggggggg.   ggs  ,gg     ,gg    ,gg ggp,ggggg           Paweł Sokołowski