Problem z instalacja .net framework 1.1

Autor: facecik <remq75_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Dec 2004 - 15:48:43 MET

Witam,
mam nadzieje ze moj problem dotyczy tematyki grupy.
Otoz nie moge zainstalowac Microsoft Net Framework 1.1 na moim kompie z
Win2000PL . mam SP4, wszystkie uaktualnienia i za kazdym razem podczas
instalacji mam komunikat ze wystapil blad podczas instalacji i trzeba
skontaktowac sie z dostawca. Najgorsze jest to ze nie podaje zadnych
informacji szczegolowych na temat bledu, wiec nawet nei wiadomo od czego
zaczac rozwiazywanie problemu.

Czy ktos spotkal sie z takim problemem? Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

pozdrawiam,
remg