Outlook - kalendarz - 2 poziomy udostępniania - jak?

Autor: Jas <jasadas_at_o2.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 21:41:19 MET
Message-ID: <cola94$bqj$1@opal.futuro.pl>

Witam,

Czy można zrobić w Microsoft Outlooku tak, by dając osobom dostęp do swego
kalendarza (konta w domenie na exchang'u),
wszystkim pozwolić na to, by widzieli tylko opis spotkań i godzine,
a to co się kryje po kliknięciu na dany temin spotkania było widoczne tylko
dla niektórych?

Kłopot stanowią te osoby, które mają tylko widzień że ktoś jest o danej
godzinie zajęty, ale nie mają widzieć co konkretnie robi.
Próbowałem ustawić odpowiedni poziom uprawnień w zakładce Właściwości->
Uprawnienia.

Wydawało by się, że jeśli zaznaczy się dla danego użytkownika
"Folder jest widoczny" a nie zaznaczy się "Czytanie elementów"
to osoba mająca dostęp do danego kalendarza powinna tylko widzieć
opisy spotkań i nie móc zajrzeć głebiej, jednak przy takim ustawieniu
wyświetla się po prostu totalnie pusty kalendarz użytkownika, a nie o to
chodzi !!!

Jak to rozwiązać, by zastosować jakby dwuetapową autoryzację, 1 poziom dla
osób mogących oglądać tylko czas spotkań (pozycje kalendarza) i drugi
poziom dla osób, które mogły by otwierać i oglądać to co się kryje po
kliknięciu na daną pozycję kalendarza.

Z góry dzięki za wszelkie sugestie,
pozdrawiam
Adam
jasadas[at]o2.pl
Received on Wed Dec 1 21:45:24 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 01 Dec 2004 - 22:42:01 MET