Re: win2k + win98

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 21:31:27 MET

Użytkownik "miram" <miramo@op.pl> napisał w wiadomości
news:coi6gq$o68$1@news.onet.pl
> Witam. Niektore bardzo uzyteczne programy ( nie gry !) zrobione pod
> DOSa 5 do 6, za nic nie chca dzialac pod win2k, nie wspominajac o XP.
> Nie pomagaja tez emulatory jak 0.63. Jedyna rada to doinstalować
> win98, pod ktorym wszystko dziala, poki win98 nie zawisnie. Mam
> pytanie, czy ktorys z szanownych kolegow probowal zainstalowac win98
> PO win2k i ew. jak to sie robi jesli sie da. Wiem ze odwrotnie to
> dobrze sie sprawdza (na drugim kompie mam to zrobione) i takie sa
> zalecenia MS. Ale juz mam na laptopie win2k i nie chce mi sie go
> [...]

Nie spotkałem się nigdy z takimi zaleceniami, a sam proces instalacji
Win98 po Win2k nie różni się zbytnio od normalnej instalacji. Istotne są
trzy informacje:
- czy W2k stoi na NTFS czy też na FAT32,
- jaką partycję przygotowano pod Win98: podstawową czy też dysk
logiczny,
- czy oba systemy będą na jednym fizycznym napędzie czy też na dwóch
osobnych.

Odpowiedzi wygooglasz podając jako szukane słowa np. "W2k Win98" na
news.google.com, bo temat był poruszany nie raz. Ja podam tylko
naprowadzenie: programik Bootpart
http://ourworld.compuserve.com/homepages/gvollant/bootpart.htm i Konsola
Odzyskiwania z poleceniem fixboot. Przeczytaj też
http://www.enter.pl/archiwum/tekst.asp?p=/ent2000.11/klub_bootem.htm i
http://tinylink.com/?ByqIlPjuc9.

/odpowiadając zmień px na pl/