Re: "Documents and Settings" na innym dysku

Autor: Murphy <Murphy_NOspam_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 06:56:29 MET

Dariusz Kuliński / TaKeDa <5570bmv02@NOsneakemailSPAM.com> wrote in
news:7u3der7diq56.dlg@stupidworms.takeda.tk:

> On pisze o konfiguracji przy instalowaniu windowsa, Ty
> najwyraźniej chcesz zmienić w zainstalowanym windowsie.

To też mi się by przydało, bo mam zamiar również instalowć i na nowym
komputerze całkiem od zera. Tak że prosił bym również o namiary na
taką wersję.

> Taka operacja nie jest zalecana, ale możliwa sam tak zrobiłem.
>
> Z tym że ja nie używałem, żadnego linkd, natomiast zdecydowałem
> się zmienić rejestry.
> Do tego użyłem, bardzo fajne narzędzie: Registry Search + Replace
> (to chyba strona tego programu)

To chyba akurat jest opisane np. tutaj:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;314843

ale myślałem że może to z linkd będzie mniej bolesne, ale jak widać
nie do końca to działa (chyba że coś nie tak robiłem).

(cut)
> Najlepiej zrób sobie backup (przynajmniej rejestru) zanim się za
> to weźmiesz.

Backupa już mam pełnego zrobionego za wczasu. Licho nie śpi
przecież.... ;)

Pozdrawiam,
Murphy

--