Re: "Documents and Settings" na innym dysku

Autor: Dariusz Kuliński / TaKeDa <5570bmv02_at_NOsneakemailSPAM.com>
Data: Mon 29 Nov 2004 - 05:47:54 MET

On 29 Nov 2004 02:08:26 GMT, Murphy wrote:

> A można bardziej konkretnie? Przynajmniej info o tym gdzie to jest
> opisane (słowa kluczowe albo najlepiej url'a). :)

On pisze o konfiguracji przy instalowaniu windowsa, Ty najwyraźniej chcesz
zmienić w zainstalowanym windowsie.

Taka operacja nie jest zalecana, ale możliwa sam tak zrobiłem.

Z tym że ja nie używałem, żadnego linkd, natomiast zdecydowałem się zmienić
rejestry.
Do tego użyłem, bardzo fajne narzędzie: Registry Search + Replace
(to chyba strona tego programu)

Mianowicie, zrobiłem kopię tego katalogu w nowym miejscu i zamieniłem
wszystkie stare wpisy na nowe. Oczywiście za bardzo nie możesz zmienić
ustawień usera aktualnie zalogowanego, dlatego potrzeba to wykonać na raty.
Tak jak na podanej stronie pisali, musisz mieć dwa konta z prawami
administratora i przenieść część jednym a drugą część drugim.

Przenosiłem katalog dawno więc nie pamiętam dokłądnie jakie kroki robiłem,
wiem że to nie było łatwe i musiałem siębawić w wylogowywania i
restartowanie.

Najlepiej zrób sobie backup (przynajmniej rejestru) zanim się za to
weźmiesz.

--
takeda@IRCnet.EFnet, ICQ# 15827691, TLEN: taked4
*http://eggdrop.takeda.tk - forum dot. botów na bazie eggdropa*