Licencje do SBS 2000 i 2003 add pack - pytanie

Autor: K.Gorczewski <kgorczewski_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 21:16:14 MET

Witam !

Mam możliwość zakupu od pewnej firmy w okazyjnych cenach
dodatkowych 5 użytkowników do SBS 2000 i 2003 ?

Czy każda firma może sprzedawać takie produkty ?
Czy można odkupić ten produkt ( rozszerzenie do serwerów ), nie
wiem czy są one orginalnie zapakowane ?
Co powinno znajdować się w następujących pakietach tzn.
wiem że w MS SBS 2000 5 client add pack powinna znajdować się
dyskietka ale w Win SBS CAL 2003 polish mlp 5 clt addpack user ?
Podobno jakieś hasła ale jakie i ile ?

Proszę o pomoc bo ceny są dużo niższe niż u reszty, ale niechciałbym
utopić pieniędzy na nielegale oprogramowanie.
Pozdrawiam.