nie bootuje sie system w2k - raid

Autor: Morff <morff1_at_wp.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 20:48:14 MET

Witam

Mam następujący problem . Włozyłem do serwerka karte MYLEX-a DAC960 i
podpiołem 2 nowe dyski . Zrobiłem mirror , dysk systemowy , odpał instalki
Win200 server z CD , założyłem partycję , przeformatowałem ... pliki sie
skopiowały (sprawdziłem z pod innego dysku) ale po restarcie mam komunikat
"Brak systemu operacyjnego" .. Nie wiem o co chodzi - boot sektor sie wgrał
chyba ( bo jest komuniakt po polsku zresztą ) - czyźby to wina złego wpisu w
boot.ini ? ale przecież instalacja przebiegła pomyślenie , czyżby instalator
źle zrobił wpis w tym pliku ? Za wskazówki z góry dziękuje.

--
Pozdrawiam
Morff