Windows XP + SP2 - problem z karta graficzna

Autor: Darek <dkostyra_usun_at_skrzynka.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 11:14:21 MET

Zakupiłem nowego kompa, zainstalowałem na nim Windows XP + SP2. Niestety w
przypadku np. odtwarzania filmów DVD, film zacina sia co 2-3 min (Power
DVD). Pomysłałem ,że jest to spowodowane ,iż niezainstalowałem orginalnych
strowników do karty.
I tutaj zaczyna się problem w chwili gdy instaluje starowniki wyskakuje mi
komunikat :
Instalacja nie została ukończona
Sprób użyc standardowych sterowników i ponowić instalacje.
Jak mam ustawić karte abym mógł swobodnie zainstalować sterowniki.
Pozdrawiam
DK