Problemy z HOTMAIL - prosze o pomoc !!!

Autor: Grzegorz Łuczkiewicz <dorian_at_globalnet.com.pl>
Data: Sat 27 Nov 2004 - 10:48:23 MET

Witam

Mam 20 komputerów (Internet Cafe) na każdym z nich jest ten sam problem, a
mianowicie po zalogowaniu sie na skrzynkę pocztową na hotmailu na dolnym
pasku pojawia się komunikat że WYSTĄPIŁY BŁĘDY NA STRONIE i przeglądarka
zawiesza się na około 1 min, jak prosze o pokazanie szczegółów błedu,
informuje mnie ze nastpił "błąd składni" w wyświetlanej stronie. Później się
odwiesza i często znowu zawiesza i tak w kółko. Problem ten dotyczy
wszystkich kont na hotmailu, dzieje się tak od około 2-3 tygodni, wczesniej
wszystko działało poprawnie, w przeciągu tego czasu ani wczesniej nic nie
zmienialem w konfiguracjach komputerów.
Jak można rozwiązać ten problem, jest to dla mnie bardzo uciązliwe, klienci
się skarza i mysla ze to wina komputerow a to ewidetnie cos hotmail
namieszal. Czy mozna jakos spowodowac zeby blad na stronie nie wieszal
przegladarki ???

Używam następującego oprogramowania:

Windows XP Home Edition Service Pack 2
Internet Explorer 6.0.2