[WinXpPro] Pytania neofity

Autor: Seva <adres.sevy_at_w.sygnaturce>
Data: Fri 26 Nov 2004 - 13:03:23 MET

Przy okazji zmiany komputera przesiadłem się z W98 na XP i pojawiło się
kilka pytań.
1. Tworzenie profili to swietna sprawa, ale mam problem z Neostradą.
Zainstalowana była na profilu z uprawnieniami administratora i tylko na
podobnym profilu działa. Co zrobić, by użytkownicy bez uprawnień admina
tez mogli korzystać z Neostrady? Zainstalować ją na ich kontach?
2. Czy jest możliwość jakiegoś bardziej lub mniej zautowatyzowanego
przeniesienia konfiguracji programu (chodzi o IE6) z jednego profilu na
drugi?
3. Wyeksportowałem z IE6 do pliku .htm Ulubione, które zgromadziłem na
innym komputerze, ale nie mogę ich zaimportować (także w IE6) (nawet na
profilu z uprawnieniami admina) z powodu braku uprawnień. Dlaczego tak
jest i jak to obejść?
Z góry dziękuję za pomoc i wszystkie porady.

--
Pozdrawiam, S e b a s t i a n  'Seva'  M y a.                 GG#788049
Polecane aukcje: http://www.kuvera.prv.pl | mail:wstaw_moj_nick_at_post.pl