Re: Powrot z NTFS 5 do NTFS 4

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 00:44:24 MET

Andrzej Kaczmarczyk wrote:

> Rzoumiem cofanie z Xp na w2k, z me na 98se itd. Ale z w2k na nt4 do mnie
> nie przemawia i nie pojmę tego. Sorry.

Wyjaśnię jak ja zepsułem NTFSa: "miałem ci ja" WinNT4... Chciałem sobie
coś przegrać od kumpla, no to idę do niego (WinXP) z dyskiem...
Zaraz po włączeniu WinXP pojawiło się okienko "Aktualizacja dysku"
i po powrocie mogłem zapomnieć o CHKDSK ;-(((
(Czasem jest to samo po podpięciu do WinXP dysku z Win2k ;-(

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|