Re: Powrot z NTFS 5 do NTFS 4

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Wed 24 Nov 2004 - 18:47:03 MET

 --- ! daNuta ! --- napisał(a):

> Z doświadczenia Ci powiem, że czasami są po temu bardzo istotne powody.

Rzoumiem cofanie z Xp na w2k, z me na 98se itd. Ale z w2k na nt4 do mnie
nie przemawia i nie pojmę tego. Sorry.
No chyba, że powody licencyjne - tyle, że licencja przecież nie wygasa...

> I przy okazji brutalnie spytam dlaczego srasz tu wszystkim w UTF-8 ???

To jakiś dziwny przypadek. Przedpiśca wysłał bez pl_krzaczków, więc
wyszło mu w us-ascii i Thunderbird się pogryzł - nic innego nie mógł
widać dopasować.
Ale o ile wiem utf jest zgodny z netykietą.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk