Re: legalnosc windy... co i jak...

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_wytnij.mnie.gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 16:06:47 MET

Jacek Marek napisał(a):

> Polimeryzowałbym czy to takie proste: w firmie bez faktur zakupu, itp, w tym
> porąbanym kraju...

Już były takie urzędy skarbowe, które chciały wyceniać
linuksa/openoffice na podstawie ceny windows/msoffice.
Jeśli sprawa trafia do sądu, zawsze kończy się przegraną urzędu. Jak nie
u nas, to ostatecznie nawet w Strasburgu.

W końcu, żeby zaistniało przestępstwo (kradzież) musi być pokrzywdzony.

Gdzieś na forum OOo.pl swego czasu ogłosił się człowiek, który miał za
sobą takie doświadczenia i oferował KAŻDEMU pomoc prawną. US nie ma
podstaw, żeby się czepiać i nie ma szans - w dowolnej instancji.

--
Pozdrawiam
Andrzej Kaczmarczyk