Re: Udostępnianie drukarki - serwer wydruku w win2003serwer

Autor: kempes <kmwozniak_at_gazeta.pl>
Data: Thu 25 Nov 2004 - 15:41:09 MET

> Chcąc uczynić drukarke OKI niesieciową -> sieciową
> podłączyliśmy ją do serwera Win 2003
> i udostępnilismy użytkownikom domeny poprzez serwer wydruku.
> Wydruki z serwera drukuja sie bez problemu. [...]

Nie wiem czy to będzie na temat, ale to mi trochę przypomina podłączanie
się do drukarki sieciowej z winxp, który miał drukować z programów
dosowych. Pod adminem bez problemu mapowałem drukarkę przez net use,
a użytkownik z ograniczonymi prawami nie mógł tego robić. Okazało się że
dysponować portem lpt1 (sprzętowym) może tylko admin, ale użytkownicy
mogą bez problemu podłączyć drukarki do pozostałych wirualnych portów
(np.lpt2).
Może to Ci w czymś pomoże.

kempes