Re: WinXP Pro (en) + WinXp Pro (pl) <> wspolpraca w sieci lokalnej

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <black.fox_at_blackfox.org>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 15:58:59 MET

Michał Wiatroszak wrote:

> [...] 3) Na komputrze z WinXP(pl) mozna jedynie popatrzyc na przezacne
> okienko pt. Grupa robocza jest niedostepna mozesz nie miec uprawnien do
> korzystania z tego zasobu sieciowego. Dodam, ze na wszystkich
> komputerach mam przylogowanego usera o tej samej nazwie. [...]

Nazwa (login) nazwą - a co z hasłami? - również są identyczne? Na
wszystkich hostach jest ustawiony ten sam sposób uwierzytelniania w
sieci ("jako samych siebie" a nie "jako gość"?). Powyższe zachowanie
sugeruje, że IMO albo host z XP PL próbuje się logować jako gość albo
konto na XP PL różni się jednak od tego na pozostałych hostach z XP EN.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk