Re: Windows 2000..czy mój sprzęt wystarczy?

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 14:11:46 MET

> Dzięki!
> Mam dysk 4GB ale na windowsa uda mi sie wygospodarować tylko 1,5GB.

troche cienko ale moze jakos przezyjesz, cala rzecz polega na tym ze sam WIN
u mnie zajmuje ok 750 MB a niedawno robilem formata. Po jakims czasie moze
sie ten system troche rozszerzyc. Dodaj sobie jeszcze troche programow,
troche miejsca wolnego do poprawnej pracy systemu itd. Da sie w sumie
przezyc ale komfort pracy na takim dysku jest troche nie najlepszy.

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl