Re: Windows 2000..czy mój sprzęt wystarczy?

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 13:47:25 MET

Dnia Tue, 23 Nov 2004 13:39:44 +0100, Tomek[TK] <tk-tk@NIESPAMOJwp.pl>
napisał:

> Kiedys mialem Cel 400, 128MB RAM, i 10GB HDD, i dalo sie pracowac. Masz
> co
> prawda maly dysk ale chyba nie bedzie az tak zel. Polecam tez wylaczenie
> uslug z ktorych nie korzystasz.
Dzięki!
Mam dysk 4GB ale na windowsa uda mi sie wygospodarować tylko 1,5GB.
Piszesz że polecasz wyłączenie niektórych usług.Mam kompa już 6 lat ale od
zawsze pracuje na win98 i nie bardzo się orientuje w usługach.Nie wiesz
może gdzie można poczytać o ich odpowiednim skonfigurowaniu?Próbuje
poszukać jakiegoś minikursu o win2k ale nie bardzo mi to wychodzi.

--
Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)