Re: problem z mailowaniem pod ASP

Autor: Marcin Hlibowski 'Roger' <roger7_at_poczta.onet.NO.SPAM.pl>
Data: Mon 22 Nov 2004 - 20:09:32 MET

> Google już raczej wyczerpałem na ten temat. Może ktoś się z tym zetknął i
> wpadł na sposób ? pod win2k to dobrze
>
> działa (po regsvr32 gcsendmail.dll) ale na win2k3 już niekoniecznie.
>
> Z góry dziękuję za ewentualne informacje i pozdrawiam.

Prawdopodobnie ta czarodziejska kontrolka wykorzystuje CDO for NTS
(cdonts.dll) uproszczoną wersja CDO, która w Windows 2003 już nie jest
dystrybuowana. Możesz więc sciągnąć skądś tą bibliotekę
(w systemach windows 2000 lub tam gdzie stoi exchange, ewentualnie mogę
podesłać) zarejestrować w systemie i sprawdzić czy działa powyższy kod.

Inaczej pozostaje Ci przepisanie tego kodu (np. z użyciem CDO for windows
2000)
albo z użyciem tej nieszczęśliwej cdo for nts (mniej polecane).
Albo dorwać tego co pisał tą bibliotekę gcsendmail, być może wymaga jakiejś
dodatkowej konfiguracji

--
Roger